Известие

Collapse
No announcement yet.

Огромно количество масло в антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Така е виждал съм как фирми вносители на авто части могат да си позволят отстъпки от 50%, а бъдете сигурни, че остава и за тях печалба.

    Comment


    • #47
      Много пъти съм се опитвал да си обясня, защо цените на авточастите у нас са завишени в сравнение с други части от света.
      Може би заради това, че тук има доста голям пазар на части втора употреба и поради това на вносителите на нови части оборотът им е малък и си избиват печалбата за сметка на цената.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        Изобщо нямаш представа за какво огромни обороти се говори тука. Просто авто парка ни е толкова стар, че няма начин как да не ги позлатяваме тези кожодери, а те го знаят много добре това.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от sergo11 Покажи съобщение
          Изобщо нямаш представа за какво огромни обороти се говори тука. Просто авто парка ни е толкова стар, че няма начин как да не ги позлатяваме тези кожодери, а те го знаят много добре това.

          Comment


          • #50
            На всичко има огромни надценки, ако мине мине. Прост пример на нещо много разпространено на колко може да се купи хартия ксерокс премиер за пакет без ДДС.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #51
              Безумно е една такава част да струва 900лв. Та то цял 2.0 TS вора ръка се продава за 500лв. Да не говорим, че няма нищо толкова сложно в този компонент.

              @lordliness: Лист хартия 70 на 100 / 100 грама аз лично купувам за 8 стотинки. За колко може да се купи пакет хартия 500 листа ?
              Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                JTD 10V е с охладител масло - антифриз
                Ей това направо ме стресна Ако не бях си ожулил ръцете с въздушния кулер за маслото, щях да помисля, че не съм виждал дърто жтд...
                ...
                155 1,6 TS 16V `96
                166 2,4 JTD `99
                147 1,9 JTDm 8V `07

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                  Ей това направо ме стресна Ако не бях си ожулил ръцете с въздушния кулер за маслото, щях да помисля, че не съм виждал дърто жтд...
                  Това потвърждава грешката в документацията. Т.е. текстовото обяснение е сгрешено. Иначе картинката си е вярна.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    В краен случай го шунтираш докато си намериш на разумна цена. Не вярвам да има кой знае какъв ефект от тази джаджа особено през зимните месеци.
                    ами много по бавно ще загрява маслото сега... а лятото маслото ще грее много повече, това нещо играе ролята маслото да се върти около температурата на антифриза сиреч 88-90гр...
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #55
                      Абе на мен от там ми капеше антифриз обаче при предната смяна на масло смених и О пръстените които май бяха няколко и всичко заспа + двете гумени маркучета, че се бяха опекли и до сега всичко е ОК.
                      Стана много бързо. Докато се изкапе маслото и беше готово. Верно аз само гледах, а майстора ми го прави ама не беше кой знае каква философия.

                      Поздрави
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
                        Абе на мен от там ми капеше антифриз обаче при предната смяна на масло смених и О пръстените които май бяха няколко и всичко заспа + двете гумени маркучета, че се бяха опекли и до сега всичко е ОК.
                        Стана много бързо. Докато се изкапе маслото и беше готово. Верно аз само гледах, а майстора ми го прави ама не беше кой знае каква философия.

                        Поздрави
                        Не знам за какви О пръстенчета говориш, но там няма нищо такова. Отзад където охладителя ляга към блока на двигателя има една гумена гарнитурка, която наистина може да се замени с О пръстен тя е около Ф 70 мм. А маркучетата за, които говориш не се сменят толкова лесно. За да се сменят трябва да се поразвият няколко болчета на кофти места.

                        Общо взето най-трудното е промиването на охладителната уредба от пресеченото масло. Повярвайте ми невероятен ужас е.
                        За сега съм налял колата с вода и я наблюдавам дали проблемът е решен. До този момент всичко е ок и ако е така в събота я зареждам с нов антифриз и масло.

                        Comment


                        • #57
                          Днес забелязах, че като запаля на студено (около -4 градуса), от основата на масления филтър капе масло. Вижда се, че маслото се стича от задната страна на филтърната основа (посоченото от стрелката):



                          Явно има пробив през който маслото избива, докато е студено и съответно масленото налягане е високо.
                          Когато моторът загрее масло на тече.

                          Утре ще огледам по-обстойно, но междувременно питам, ако някой е имал подобен проблем. Споделяне на решение ще ми е от полза.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Днес забелязах, че като запаля на студено (около -4 градуса), от основата на масления филтър капе масло...


                            Явно има пробив през който маслото избива, докато е студено и съответно масленото налягане е високо.
                            Когато моторът загрее масло на тече.

                            Утре ще огледам по-обстойно, но междувременно питам, ако някой е имал подобен проблем. Споделяне на решение ще ми е от полза.
                            При мен същото явление от първите по-големи студове... Съмнявам се, че пак се е спукала тая същата основа на филтъра. Заради такова спукване преди три години я карах сума време с изолиран маслен радиатор, щото никой моргаджия не щеше да ми даде основата на филтъра отделно. Иначе пичовете в сервиза набързо изхвърлиха основата и завиха филтъра директно, привързаха маркучите за масления радиатор към гредата, за да се мятат насам-натам и заявиха, че може и без охлаждане на маслото При ТС-а охлаждането (или подгряването) е по друг начин, ама симптомите са еднакви, та знам ли...
                            Last edited by endeavour; d.m.y г., 08:58.
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                              При мен същото явление от първите по-големи студове... Съмнявам се, че пак се е спукала тая същата основа на филтъра. Заради такова спукване преди три години я карах сума време с изолиран маслен радиатор, щото никой моргаджия не щеше да ми даде основата на филтъра отделно. Иначе пичовете в сервиза набързо изхвърлиха основата и завиха филтъра директно, привързаха маркучите за масления радиатор към гредата, за да се мятат насам-натам и заявиха, че може и без охлаждане на маслото При ТС-а охлаждането (или подгряването) е по друг начин, ама симптомите са еднакви, та знам ли...
                              Факт, че капе само на студено а на топло изобщо не капе, ме навява на мисълта, че не се касае до спукване а по-скоро до не-добре уплътняващо гумено уплътнение/гарнитура. При ниска температура гумата се втвърдява и в комбинация с високо маслено налягане се получава пробив. При по-висока температура, гуменото уплътнение омеква и уплътнява по-добре. Така спира теча на макар и по-рядкото масло.
                              Така си мисля, но може и да греша. Не ми се налага да я карам и ще изчакам малко по-добри атмосфетни условия за да го разглобя и да изясня причината.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Факт, че капе само на студено а на топло изобщо не капе, ме навява на мисълта, че не се касае до спукване а по-скоро до не-добре уплътняващо гумено уплътнение/гарнитура. При ниска температура гумата се втвърдява и в комбинация с високо маслено налягане се получава пробив. При по-висока температура, гуменото уплътнение омеква и уплътнява по-добре. Така спира теча на макар и по-рядкото масло.
                                Така си мисля, но може и да греша. Не ми се налага да я карам и ще изчакам малко по-добри атмосфетни условия за да го разглобя и да изясня причината.
                                Не знам какво е устройството там, но може да има минимален теч, маслото да се събира някъде след престой и при палене да го изхвъля
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X